مربی تیم استقلال گفت:‌ امیدوارم مسابقه روز جمعه به احترام نوروزی بدون حاشیه برگزار شود.

صالح: امیدوارم در دربی احترام نوروزی حفظ شودمجید صالح در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما باید بازی سپاهان را فراموش کنیم و به فکر دربی باشیم.
 
دربی شرایط خاص خود را دارد و ربطی به بازیهای قبلی تیم ها ندارد، به نظر من پرسپولیسی‌ها هم مثل ما بازی قبلی را فراموش می کنند و با تمام توان مقابل ما بازی می کنند، هر دو تیم شرایط خوبی را دارند و امیدوارم این باعث شود که بازی جمعه با کیفیت باشد.
 
مربی تیم استقلال درباره کری خواندن پیش از دربی بیان کرد: کری از لحاظ ورزشی قشنگ است و باعث جذابیت فوتبال می شود، البته امیدوارم احترام هادی نوروزی در مسابقه جمعه حفظ شود و به خاطر وی، حواشی که بازی را زشت می کند و حوصله تماشاگران را سر می برد،وجود نداشته باشد.
 
وی افزود: ما اگر بتوانیم مثل بازی با سپاهان، برنامه‌هایی را در زمین اجرا کنیم، پرسپولیس را می بریم، بازیکنان ما سال گذشته دو دربی را از دست دادند و در این بازی هم هستند تا پرسپولیس را شکست دهند.
 
صالح در پایان اظهار داشت: یکی از نقاط قوت امسال ما این است که می توانیم تغییراتی زیادی را در ترکیب ایجاد کنیم و با توجه به تیم مقابل ترکیب بچینیم،‌ما 25 بازیکن خوب داریم که می توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند و همین قضیه به ما برابر حریفان کمک خواهد کرد.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.