تاکید یمنی ها بر ادامه مقابله با متجاوزان سعودی و مزدورانشان

شهروندان یمنی بر ادامه مقابله با تجاوز گری سعودی ها و مزدوران وابسته به آن‌ها تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، شهروندان یمنی اعلام کردند جنایات روز افزود سعودی ها در مناطق مختلف یمن بیانگر عصبانیت و شکست آنان در باتلاق این کشور است.

یک شهروند یمنی به خبرنگار المسیره گفت: ما به هر میزان که تجاوز و سلطه گری سعودی ها افزایش و ادامه یابد بازهم مقاومت می کنیم مقاومت می کنیم و مقاومت می کنیم. ملت یمن مقاوم است و به خاطر همین مقاومت پیروز خواهد شد و ما به زودی شاهد واکنش طرف یمنی به تجاوزگری سعودی ها خواهیم بود.

شهروند دیگر یمنی گفت: ما خطاب به سعودی ها می گویم هر چقدر ما را بکشید و هدف قرار دهید باز ما مقاومت می کنیم و به مقاومت خود ادامه می دهیم. ما به سید عبدالملک حوثی رهبر جنبش انصارالله می گوییم که از گزینه های راهبردی روی میز خود استفاده کند. ما سعودی ها و مزدوران وابسته به آنان را شکست خواهیم داد.

شهروند دیگر یمنی نیز گفت: اقدامات تروریستی که سعودی ها در داخل یمن انجام می دهند و حملات هوایی به شهروندان یمنی و هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی نتیجه شکست سعودی ها  در محورها و میدان های نبرد در مناطق مرزی است.

بر این اساس سعودی ها در عمق اراضی خود تسلیم حملات منحصر به فرد و موثر مبارزانی یمنی شده اند و به طور حماقت آمیز این شکست ها را با هدف قرار دادن شهروندان یمنی پاسخ می دهند. بدون تردید تجاوز نظامی به یمن هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت و هیچ هدف مد نظری را محقق نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
اقتدارهرکشورمهم است حضورعامه مردم امنیت خودشان رابه همراه دارد
آخرین اخبار