شما می توانید یا پرداخت 600 دلار در ماه یک فضای 160 متر مکعبی فلزی با پنجره های شیشه ای و حمام خصوصی در «کانتینروکوپیا» اجاره کنید.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل بالا بودن اجاره خانه در سانفرانسیسکو، عده ای از جوانان به دنبال یافتن محلی جایگزین برای زندگی اند. یکی از گزینه های پیش رویشان زندگی در دهکده ایست در اُکلند که با کانتینر کشتی ساخته شده است. شما می توانید یا پرداخت 600 دلار در ماه یک فضای 160 متر مکعبی فلزی با پنجره های شیشه ای و حمام خصوصی در «کانتینروکوپیا» اجاره کنید. در مقایسه با اجاره پنت هاوس در آسمان خراش های شهر که سال گذشته افزایش قیمتی 20 درصدی داشتند، زندگی در این کانتینرها یک نعمت است.

ایده این طرح متعلق به لوک آیسمن 23 ساله و هم‌اتاقی سابقش هیتر استوارت است. آن دو که دیگر توان پرداخت اجاره خانه‌شان را نداشتند، از بندر اُکلند کانتینری به قیمت 2300 دلار خریدند، 500 جریب زمین را هم اجاره و به آنجا نقل‌مکان کردند. در ادامه با صرف حدود 12000 دلار برای ساخت یک سرویس بهداشتی کوچک، دوش حمام، تخت خواب بزرگ، پنجره‌های شیشه‌ای و صفحات خورشیدی کانتینرشان را تبدیل به خانه کردند. این ایده آن‌قدر خوب پیش رفت که این دو دوست کانتینرهای بیشتری برای اجاره دادن خریدند و با پولی که از آشنایان جمع شد زمینی متروک به قیمت 425،000 دلار را خریداری کرده و کانتینرها را به آنجا انتقال دادند و به این طریق «شهر کانتینری» ساخته شد. متأسفانه بهار گذشته آن‌ها مجبور شدند کانتینرها را به‌جای دیگری انتقال دهند زیرا همسایه‌ها نسبت به این موضوع که زمین خریداری‌شده کاربرد مسکونی ندارد، شکایت داشتند.

زندگی در کانتینر کشتی به خاطر بالا بودن اجاره خانه + تصاویر

زندگی در کانتینر کشتی به خاطر بالا بودن اجاره خانه + تصاویر

زندگی در کانتینر کشتی به خاطر بالا بودن اجاره خانه + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار