لوله فرعی گاز در بلوار شارستان مشهد بر اثر حفاری غیراصولی و عدم شناسایی نقشه های زیر زمینی قبل از عملیات حفاری ترکید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست ایستگاه شماره 2 سازمان آتش نشانی مشهد از ترکیدگی لوله فرعی گاز در بلوار شارستان به علت حفاری غیراصولی و عدم شناسایی نقشه های زیر زمینی قبل از عملیات حفاری خبر داد و گفت: این حادثه ظهر امروز در بلوار شارستان از سمت خیابان نواب صفوی به علت برخورد بیل مکانیکی با لوله 120 اینچی گاز هنگام حفاری خیابان در یک پروژه شهری رخ داد.

احمد مرندی با اشاره به ترکیدن لوله و نشت شدید گاز در محل افزود: با تلاش آتش نشانان و حضور شرکت های خدماتی برق و گاز ضمن قطع کردن جریان برق و گاز این منطقه، محیط ایمن سازی و از وقوع انفجار جلوگیری شد.

وی با اشاره به همکاری عوامل انتظامی و پلیس راهور با آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره 2 در تخلیه ساکنین اماکن مسکونی مجاور محل حادثه و ممانعت از رفت و آمد وسائط نقلیه به منظور جلوگیری از ایجاد جرقه و اصطکاک و همچنین امنیت جان شهروندان تاکید کرد: عدم شناسایی نقشه های زیر زمینی قبل از عملیات حفاری بروز این حادثه را در پی داشت که ممکن بود به فاجعه ای بزرگ مبدل گردد .

سرپرست ایستگاه شماره 2 سازمان آتش نشانی مشهد، ضمن تاکید بر حضور مسوولین ارشد عملیات آتش نشانی در این حادثه و نظارت بر عملکرد هر چه بهتر نیروهای امدادی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.