رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از همکاری بیش از 50 کارگزار با صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارزیابی طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ‌خبرداد.

بهزاد ‌سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: بیش از 50 کارگزار با صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری می‌کنند، این در حالی است که تسهیلات صندوق با نرخ 12 و 14 درصد ارائه می‌شود.

سلطانی با اشاره به بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: باید بودجه صندوق برای پروژه‌ای خرج شود که اقتصاد و دانش‌بنیان باشد و برای مردم برگشت داشته باشد. بنابراین در این خصوص ارزیابی‌ها باید دقیق باشد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: برای ارزیابی طرح‌های ارائه شده ابتدا باید ارزیابی بازار داخلی و خارجی و رقبای طرح‌ها و سپس بخش مهم ارزیابی اقتصادی و مالی طرح‌ها باید انجام شود.

وی تأکید کرد: پس از این مرحله باید با یک مدیریت سیستمی طرح‌ برای مشخص کردن اینکه آیا می‌توانند با هم در یک مجموعه کار کنند و آیا این طرح دارای اعتبار مالی است، انجام شود.

سلطانی عنوان کرد: به افرادی که تاکنون پنج‌ بار در دولت‌های قبل از دولت اعتبار گرفته‌اند و پس نداده‌اند، نباید اعتباری داده شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار