مدیركل حقوقی رگولاتوری اعلام كرد: ادعای شركت مخابرات ایران درباره عدم افزایش تعرفه تلفن ثابت از سال ۱۳۸۲ درست نبوده و تعرفه تلفن ثابت از اسفند سال ۹۰ افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون علی حسینی مدیركل حقوقی رگولاتوری افزود: از اسفند سال ۹۰ تعرفه‌های شركت مخابرات به ازای هر پالس از ۴۴,۷ ریال به  ۵۱.۰۳ ریال یعنی حدود ۱۴% افزایش پیدا كرد.
 
وی با اشاره به افزایش مجدد تعرفه‌ها پس از اجرای هم كدسازی شماره‌های تلفن ثابت گفت: همچنین برای جبران هزینه‌های هم كدسازی، تعرفه‌های تلفن ثابت در استانهای هم كد شده از ۵۱,۰۳  ریال به ازای هر پالس به ۵۸.۷۱  ریال حدود ۱۵% افزایش پیدا كرد.
 
علی حسینی تصریح كرد: در ابتدای سال ۹۳ نیز با تغییر روش تعرفه‌گذاری از پالس محوری به زمان محوری، افزایش درآمدی برای بخش ثابت شركت مخابرات پیش‌بینی شد كه البته با تغییر رفتار ترافیكی كاربران، این افزایش درآمد به شكلی كه پیش‌بینی شده بود، محقق نشد.
 
مدیركل حقوقی رگولاتوری با تاكید بر درست نبودن ادعای شركت مخابرات ایران مبنی بر عدم افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت از سال ۸۲ عنوان كرد: در بخش تلفن ثابت وضعیت به گونه‌ای است كه افزایش تعرفه راه حل چندان موثری برای جبران كاهش درآمد مخابرات نیست و این شركت باید كاهش درآمد خود در حوزه تلفن ثابت را با اصلاح و بهبود ساختار و ارائه سرویسهای جدید ارزش افزوده و ارائه خدمات شبكه به سایر اپراتورها جبران كند.

انتهای پیام/

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
علاوه بر آبونمان، اگر تماسی نداشته باشید مبلغی به عنوان حداقل تماس! هم ازتون میگیرند.
آخرین اخبار