مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دربی همانند دیگر بازی‌ها است فقط یک مقدار به لحاظ حیثیتی حساس‌تر است.

باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کنیم/ دربی حساس‌تر از بازی‌های دیگر است
مصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: استقلال تیم پر مهره و خوبی است و تاکنون با کسب نتایج خوب توانسته صدرنشین‌اش را در لیگ برتر حفظ کند به هر حال این تیم قدمت زیادی دارد و حریف دیرینه پرسپولیس است.

قنبرپور در ادامه عنوان کرد: ما برای تداوم روند خوبمان باید دربی را ببریم تا جایگاهمان را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم، همچنین ما با ارائه یک بازی منطقی و خارج از احساسات و استفاده از حداقل فرصت‌ها می‌توانیم از سد حریفمان استقلال بگذریم.

وی درباره وضعیت مصدومان این تیم بیان کرد: اومانیا دچار کشیدگی رباط پا است و در بازی دربی نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما دیگر بازیکنان آماده این بازی هستند. خوشبختانه بازیکن محرومی هم نداریم.

مربی پرسپولیس در مورد ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان گفت: برانکو به دنبال این است که بازیکنان تیم با تمرکز بالا آماده بازی دربی شوند. بر این اساس وی به بازیکنان بیان کرده که تمرکزشان را روی بازی قرار دهند و از هرگونه مسائل حاشیه‌ای خودداری کنند.

وی درباره عملکرد مدافعان پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما با یک انگیزه بالا تمرین می‌کنند و انضباط تیمی در بین بازیکنان وجود دارد. همچنین برانکو شناخت کاملی از بازیکنان پیدا کرده است و می‌داند در چه پستی از آن‌ها استفاده کند تا کارایی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با استقلال از لحاظ حیثیتی بسیار مهم و حساس است . امیدوارم بازیکنان ما با یک تفکر خوب بازی کنند تا برنده این بازی شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار