سرپرست فدراسیون تنیس‌روی‌میز خبر اعزام ملی‌پوشان با چک شخصی‌اش را تکذیب کرد.

چنین حرفی را نزدم/ نیازی به پرداخت چک شخصی نشد
احمد سعادتمند، سرپرست فعلی فدراسیون تنیس‌روی‌میز کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ادعای یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه ملی‌پوشان با هزینه شخصی به قزاقستان رفتند، گفت: چنین مساله‌ای نبود است.من  به یکی از دوستان گفته بودم که اگر لازم باشد هزینه شخصی پرداخت می‌کنم که به نیازی هم به آن نشد. باز هم می‌گویم که این مسئله را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه وزارت ورزش گفته که اعتبار جدیدی به فدراسیون‌ها اختصاص می‌دهد.

سعادتمند در خصوص همکاری حامی مالی جدید هم گفت: حامی مالی حمایت خوبی دارد و قرار است در هفته آینده هم تجلیلی از ملی‌پوشان برای مسابقات آسیایی صورت می‌گیرد و قرار است تا مسابقات هنگ‌کنگ حامی مالی حمایت‌‌های لازم را انجام دهد.

وی در خصوص برگزار انتخابات گفت: به هر حال زمان برگزاری آن مشخص شده است و امیدوارم که به خوبی برگزار شود.

سرپرست موقت فدراسیون در خصوص این که آیا توانسته برنامه‌هایی که می‌خواسته را اجرایی کند یا نه اظهار داشت: من فقط در این مدت امانت‌دار بودم، کمیته‌ها،همکاران، پیشکسوتان و رسانه‌ها کمک کردند که در این 7،8 ماهه کارها به خوبی انجام شود و نتایج خوبی به دست آید.

سعادتمند در انتها در خصوص برنامه‌های ریخته شده جهت حضور در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک گفت: ما چهارده برنامه را در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها ارائه دادیم و همچنین آن‌ها را با حامی مالی هم در میان گذاشتیم.

وی در مورد این که مسابقات از بهمن‌ماه برگزار می‌شود اما انتخابات در آبان ماه در حال برگزاری است گفت: می‌شود به راحتی مسابقات را برگزار کرد زیرا نقشه از قبل چیده شده و می‌شود کار انجام داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار