عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در بحث مبارزه با فساد و فعالیت‌های سازمان مردم نهاد پیشنهادها را در مبارزه با مفاسد اقتصادی به مجلس ارائه خواهیم داد.

امیرآبادی‎فرهانی: ارائه پیشنهادهای سازمان مردم‌نهاد به مجلس در راستای مقابله با فساد اقتصادی
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیر‌آبادی‎فراهانی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در آغاز اولین نشست سازمان مردم نهاد شبکه دیده‎بان شفافیت و عدالت اظهار داشت: این سازمان در مبحث مبارزه با فساد پیشنهادهای خود را به مجلس ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: حدود دو سال قبل به پیشنهاد آقای احمد توکلی این موضوع با حضور 25 نفر از افراد فعال در مبارزه با مفاسد مطرح شد و در نهایت همگی با این پیشنهاد موافق بوده و از آن استقبال کردند.

نماینده مردم قم گفت: حدود 16 ماه بحث بررسی مفصل تشکیل این سازمان بعنوان یک جایگاه مردم‌ نهاد در بحث شفافیت و عدالت صورت گرفت و در اسفند ماه سال گذشته تشکیل آن به تصویب رسید.

وی گفت: در حال حاضر هیئت موسس این تشکل آقایان احمد توکلی، محمد دهقان، محمد حسین حسین‌زاده‌ بحرینی و بنده هستیم و ریاست این سازمان بر عهده احمد توکلی است.

نماینده مردم قم در پایان خاطرنشان کرد: در استان‌ها نیز برای رسیدگی به امور مبارزه با فساد نهادهای مردمی تشکیل داده‌ایم و از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هم برای همکاری با این موسسه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، مردم ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار