عملیات راهسازی 4 کیلومتری جاده جایگزین سد هراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل در خصوص تسریع در کار چهار بانده کردن جاده هراز افزود: با پیگیری نماینده مردم آمل درمجلس و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران جاده جایگزین سد هراز بطول 4 کیلومتر در دو باند توسط آب منطقه ای استارت زده شد.

قاسم رمضانی افزود: قرارشد کمتر از یکسال دو باند احداث و دو باند قدیم از تونل سرریز استفاده شود که انشاءالله هیچ نقطه ای گلوگاه نداشته باشیم.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل با اشاره به جدیت و فعال نمودن تعاونی های مسکن مهر تصریح کرد: با انتخاب پیمانکار، مسکن مهر 202 واحدی و200 واحدی با جدیت مشغول به کار هستند.

رمضانی با تاکید بر اتمام روکش آسفالت محور ولیسده به کلوده بطول 4 کیلومتر همراه با خط کشی یادآور شد: در تکمیل چهاربانده کردن محور آمل-فریدونکنار(جاده دوریش خیل ) رفع موانع و جابجایی تیر برق صورت گرفته که با هماهنگی معاونت ساخت توسعه راهها، با اعزام پیمانکار آسفالت مشغول به کار هستند.

به گفته وی؛ رفع موانع و رمپ خروجی کمربندی امام زاده عبدالله به آغوزبن محور آمل- چمستان که زیرسازی آن رو به اتمام است و بزودی پیمانکار آسفالت مشغول کار خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: تثبیت پایه های پل شاهزید در محور هراز که با طغیان سیل آسیب دیده بود بازسازی و بستر رودخانه مهندسی شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، عملیات ، راهسازی ، سد ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.