مشاور وزیر نفت در امور گاز گفت: سعی خواهیم کرد به جای سوخت مایع و سایر سوخت‌های گران‌قیمت و آلاینده، سوخت سبز و پاک گاز طبیعی را به تمام نقاط کشور تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آستانه در آیین آغاز عملیات گازرسانی به فاز 2 برندق در شهرستان خلخال اظهار داشت: سوخت‌رسانی به تمام مناطق کشور وظیفه ما بوده که در این راستا اقدامات اساسی را به کار بسته‌ایم تا در این زمینه مشکل و نارسایی به وجود نیاید.

وی افزود: سعی خواهیم کرد به جای سوخت مایع و سایر سوخت‌های گران‌قیمت و آلاینده، سوخت سبز و پاک گاز طبیعی را به تمام نقاط کشور تحویل دهیم تا از این طریق در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و از تلاف انرژی جلوگیری کنیم.

آستانه تصریح کرد: در کنار اینکه استفاده از سوخت سبز و پاک گاز طبیعی سبب کاهش در هزینه‌های می‌شود، این امرنقش و تاثیر بسزایی درکهش آلودگی های هوا و زیست محیطی ایفا کرده و از مشکلات موجود در این حوزه کاهش می‌دهد.

مشاور وزیر نفت در امور گاز در ادامه از برخورداری تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز خبر داد و افزود: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دو سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.