انجمن دانشجویان اصفهان در پی سفر جک استراو به کشور (اصفهان) بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ در بخشی از این بیانیه با محکوم کردن سفر آزادانه وزیر پیشین وزارت خارجه انگلیس به کشور آمده است:

تاریخ روابط ایران و انگلستان پر از نقاط سیاه و تاسف بر انگیز است. حافظه تاریخی ملت ایران شاهد موذی گری انگلستان خبیث در طول دهه های گذشته بوده است.

قراردادهای یک طرفه و نفوذ دیپلمات های استعمار گر انگلیسی در طول دوره ها هیچ گاه نشانی از حسن نیت و صداقت در کلام و عمل دیپلمات های این کشور نداشته و ندارد.

اینک پس از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی، روباه پیر هنوز با همان نگاه قبلی به ایران می نگرد. یک بار از طریق رسانه اقدام می کند، یک بار به یاری رژیم بعث می رود و بار دیگر با حمایت فتنه گر پا به میدان می گذارد و همیشه به دنبال کورسوهای امیدی است که به لطف برخی عناصر ساده اندیش داخلی همچون گذشته در اختیارش قرار می گیرد. این کشور هنوز هم در رویای استعمار ایران است اما بی شک زمانه تغییرات بسیاری کرده و ملت ایران و دانشجویان هوشیار و بیدارند و اینگونه سفرها را به دقت زیر نظر دارند.

در روز های گذشته و علی رغم هشدار های امام خامنه ای در مورد نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور، شاهد حضور یکی از عناصر حامی فتنه 88 در میهن اسلامی مان هستیم که آزادانه در شهر های مختلف کشور با نقاب توریست، در پی برگزاری جلسه با شخصیت های علمی و سیاسی است.

بی شک این حضور از نگاه نهاد های امنیتی دور نمانده اما حضور چنین شخصی و ملاقات با دانشگاهیان و سیاسیون در داخل کشور چه پیامی برای مردم خواهد داشت؟

مگر نصیحت های پیر خمین و هشدار های اخیر رهبری انقلاب را نشنیده اند؟!

اما ما دانشجویان آگاه و بیدار ایران اسلامی در اصفهان در آستانه 13 آبان، ضمن یادآوری اتفاقات چند سال اخیر که منجر به کاهش سطح روابط دو کشور شد، به دولت خبیث انگلیس و دیپلمات سابق این کشور جک استراو، هشدار می دهیم اگر خواهان تداوم ارتباط هستند، چشم طمع خود را ببندند و پایشان را از گلیم خود درازتر نکنند .

ما اعضای انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور اصفهان بر سر منافع ملی کشور محکم استوار ایستاده ایم و به سیاسیون و برخی مسئولین ساده اندیش کشورمان نیز تذکر می دهیم.

به لطف خدا و به کوری چشم دشمنان مستکبر ایران اسلامی امسال، " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" 13 آبان را رساتر از سال های گذشته فریاد می زنیم تا جهانیان بدانند در هر شرایط و موقعیتی همان گونه که رهبرمان فرمود مبارزه با استکبار متوقف نخواهد شد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان  

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.