نیازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم اهتمام ویژه مسئولان نسبت به امر رهبر انقلاب/ بیش از یک دهه مذاکرات هسته‌ای نشانگر عزت ایران و استیصال غربی‌هاست

یک فعال سیاسی گفت: همه مسئولان باید اهتمام ویژه و جدی‌ای را نسبت به امر رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

لزوم اهتمام ویژه و جدی مسئولان نسبت به امر فرماندهی کل قوا/ بیش از یک دهه مذاکرات بر سر مسائل هسته‌ای نشانگر عزت جمهوری اسلامی و استیصال غربی‌هاست"سامان نیازی" فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در تایید مشروط برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری با شروط 9گانه، هوشمندی و درایت خود را  به جهانیان نشان دادند و با این نامه دشمنان را غافلگیر کردند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید اهتمام ویژه و جدی ای را نسبت به امر رهبر انقلاب داشته باشند، ادامه داد: منافع ملی فقط با رعایت و اجرای شروط 9گانه مقام معظم رهبری حفظ می‌شود.

نیازی با بیان اینکه بیش از یک دهه مذاکرات هسته‌ای نشانگر عزت جمهوری اسلامی و استیصال غربی‌هاست، خاطرنشان کرد: امروز همه آزادگان جهان از انقلاب اسلامی به دو دلیل ایستادگی در برابر تهدیدات و به زانون درآوردن و پای میزه مذاکره کشاندن مستکبران و همچنین نشان دادن منطق جمهوری اسلامی ایران به جهان الگو می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دنیای غرب از اینکه آزادگان جهان از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پدیده موفق دموکراتیک با زیر بنای اسلامی الگو می‌گیرند هراس دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار