رئیس کمیته تیم‌های ملی گفت: نسبت به تنیس برخی با غرض ورزی صحبت می کنند و اقدامات مثبت فدراسیون را نمی‌بینند.

فرشاد صفتی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتقادات مطرح شده پس از نایب قهرمانی تیم ایران در لبنان بیان کرد: در این تورنمنت نماینده هفت کشور حضور داشتند همچنین تنیسورهای سوریه و لبنان که در اروپا بازی می کنند و با تمام قوا در این پیکارها حضور یافتند.
 
وی افزود: اگر در فوتبال با ترکمنستان مساوی می کنیم دلیل بر ضعف ایران نیست و کشورهای دیگر روبه جلو حرکت کرده‌اند، فکر می کتم برخی نسبت به تنیس غرض ورزی می کنند و اتفاقات مثبت انجام شده در این فدراسیون را نمی‌بینند.
 
رئیس کمیته تیم های ملی در ادامه اضافه کرد: برای موفقیت این تیم در لبنان از اردیبهشت ماه استارت زدیم و بارها بازیکنانمان را به کمپ های آسیایی فرستادیم، بهتر است دوستان نگاهی به آمارها بیاندازند، در هیچ دوره ای پسران ما در انفرادی مقام سوم را کسب نکرده‌اند.
 
تیم های دو نفره ما بسیار خوب عمل کردند و در مجموع کسب 13 مدال توسط چهار نفر بسیار رضایت بخش بود.
 
صفتی درباره ادامه برنامههای تیم ملی نوجوانان ابراز کرد: از 30 آبان خود را برای رقابت های جونیور آماده می کنیم و در سال جدید میلادی برنامه های بهتری را برای رقابت‌های بین‌المللی خواهیم داشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: روند روبه جلوی در تنیس پایه صورت گرفته است و با این همدلی که در تنیسورهای نوجوان کشورمان وجود دارد قطعا تنیس ایران در سالهای آینده پیشرفت عظیمی خواهد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار