وزیر بهداشت با بیان اینکه سفر به شهرستان‌های استان فارس با هدف رفع مشکلات مناطق محروم صورت گرفته است، گفت: پیشرفت‌ها در حوزه دارو و توسعه تخت‌های بیمارستانی در این استان چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر امروز در سفری 2 روزه عازم استان فارس شد.

وی در نخستین برنامه کاری خود از ساختمان معاونت غذا و دارو و آزمایشگاه های غذا و دارو و سلامتکده طب سنتی شهرستان فسا واقع در بیمارستان دکتر علی شریعتی این شهرستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان این بازدید با تاکید بر این که این سفر به منظور رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق محروم استان فارس انجام شده است، عنوان کرد: از ابتدای دولت یازدهم تا کنون این هفتمین سفر به استان فارس است و خوشبختانه در هر سفر توانسته ایم بخشی از مشکلات را در این استان برطرف کنیم.

دکتر هاشمی با بیان این که وضعیت شهرستان های استان فارس از آغاز به کار دولت یازدهم تا کنون بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها در حوزه دارو و توسعه تخت های بیمارستانی چشمگیر بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این سفر مشکلات درمانی و بهداشتی استان فارس را رصد و به منظور رفع آنها ضمن اطلاع به مسئولان، برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در ادامه سفر به استان فارس از مراکز درمانی و بهداشتی در شهرستان های فسا، زرین دشت، داراب، استهبان و نی ریز بازديد می کند و از نزدیک در جريان مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق محروم اين استان قرار خواهد گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار