شبکه بین المللی خبر با برقراری بیش از 6ساعت ارتباط زنده در انعکاس رزمایش بزرگ ولایت ۹۰ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های جنوبی کشورمان پویا ،فعال وکارآمد عمل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، این شبکه همگام وهمراه با دلاورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با توجه به اهمیت این تمرین نظامی وبازتاب منطقه ای وبین المللی آن به انعکاس اقتدار و صلابت نیروهای مخلص وتلاشگردر مانور ولایت 90 پرداخت.
با آغاز این رزمایش عظیم از سوم دی ماه شبکه خبر با اعزام دوگروه خبری وهمچنین یک واحد ارتباط زنده به محل انجام رزمایش به منظور تهیه گزارش ،انجام مصاحبه وپوشش مناسب خبری وتصویری مانور ولایت 90 با تهیه وپخش بیش از 13 مورد گزارش ویژه همچنین انجام 35مورد ارتباط زنده به انعکاس این رویداد مهم پرداخت.
شبکه خبر در2 برنامه گفتگوی زنده دونیم ساعت در مجموع به مدت 2ساعت ضمن دعوت ازفرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران به تحلیل وبررسی رزمایش ولایت 90 ، نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهبردی خواندن نیروی دریایی و اهمیت خلیج فارس پرداخت و توانمندیهای این نیرو را در دفاع از منافع ملی کشورمان تبیین کرد.
همچنین مراکز صداوسیمای سیستان وبلوچستان وخلیج فارس درپوشش مناسب مانور ولایت 90 همیارشبکه خبر بودند.
از نکات قابل توجه عملکرد شبکه خبر دراین رزمایش حضور امیرسیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از آغاز مانور در استودیوی شبکه خبر بودکه ایشان با بهره گیری از تکنولوژی جدیدتاچ اسکرین(لمسی)مراحل مختلف رزمایش 90 را تشریح وتبیین نمود.
لازم به ذکر است واحد ارتباط زنده شبکه خبر علاوه بر ماموریت اصلی خود در قبال برنامه های شبکه خبر بمنظور تسهیل وتسریع در پوشش خبری این مانور با شبکه های پرس تی وی ،العالم ،یک ودو نیز همکاریهای شایسته ای انجام داد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار