اتحادیه صادر‌کنندگان و وارد‌ کنندگان صنعت چاپ، تفاهم‌نامه‌ای را با آکادمی لیبل اروپا امضا کرده است.

ابوالفضل ایمنی، مدیر اتحادیه صادر‌کنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تفاهم همکاری این اتحادیه با آکادمی لیبل اروپا گفت: هم‌اکنون اتحادیه صادر‌کنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ، تفاهم همکاری را با آکادمی لیبل اروپا امضا کرده است. این تفاهم‌نامه همکاری با توجه به نیاز به دانش جدید و به روز کشور در زمینه ماشین‌آلات لیبل امضا شد. از طرف دیگر سرمایه‌گذاری در این زمینه نیز باید با دانش روز همراه باشد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ای که در تفاهم‌نامه میان اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ با آکادمی لیبل تدارک دیده شده، کلاس‌هایی برای مدیران و کارکنان این بخش صنعتی جهت ارتقای دانش تخصصی آن‌ها برگزار می‌شود. این کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و امتحان آن‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادر‌کنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ با اشاره به بین‌المللی بودن مدارک شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی ماشین آلات لیبل بیان کرد: کلاس‌های آموزش در زمینه ماشین‌آلات لیبل برای مدیران کارکنان اتحادیه صادر‌کنندگان وارد‌کنندگان صنعت چاپ جهت ارتقای دانش‌ آن‌ها برگزار می‌شود. برای توسعه صادرات صد در صد به آموزش افراد نیاز داریم و این مسئله پایه و رکن اصلی صادرات کشور محسوب می شود. با توجه به این مسئله تیم تحقیقاتی این اتحادیه سعی می‌کند دانش فنی ماشین آلات لیبل را به کشور وارد کنند. به دلیل آنکه برای توسعه صنعت پایدار به همراهی دانش و تکنولوژی روز نیاز داریم و این دو رکن اصلی توسعه صنعت پایدار هستند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار