اواخر هفته آینده آغاز تصویر‌برداری فصل‌های دوم و سوم «می‌خوام پروانه شم» احمد تجری.

نویسنده و کارگردان فیلم «می‌خوام پروانه شم» در خصوص ساخت این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تصویر‌برداری فصل‌های دوم و سوم فیلم سینمایی «می‌خوام پروانه‌شم» از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: «می‌خوام پروانه‌شم» بر اساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود که 4 سال تحقیقات و نوشتن فیلمنامه این اثر طول کشیده است.

تجری بیان کرد: «می‌خوام پروانه‌شم» روایتگر 3 شخصیت اصلی فیلم که یک روحانی، یک بیمار خاص و یک رپر است. در حال حاضر تصویربرداری فصل اول این فیلم در اکباتان به پایان رسیده است و در حال مذاکره با یک رپر معروف برای بازی در «می‌خوام پروانه‌‌شم» هستیم.

وی اظهار داشت: به دلیل موضوع خاصی که «می‌خوام پروانه‌شم» دارد در نظر داریم در جشنواره فیلم فجر و در جشنواره‌های خارجی به نمایش بگذاریم و به تمام دنیا نشان بدهیم.

تجری در خصوص بازخورد «می‌خوام پروانه‌شم» بیان کرد: به شخصه فیلم را خیلی دوست دارم. به دلیل اینکه روایتگر موضوعی است که در این چند ساله خیلی مورد توجه قرار نگرفته است. تنها در فیلم «آینه‌های روبرو» نگار آذربایجانی اشاره‌ای شده بود. امیدوارم حداقل بتوانم مسئولین را متوجه معضلی که این بیماران در جامعه دارند کنم.

لازم به ذکر است که در فصل اول «می‌خوام پرانه‌شم» حسن اسدی و مهران رجبی و در فصل‌های دوم و سوم این فیلم زهرا ایمانی، یک رپر، علی حشمتی و وحید شیخ‌زاده و تعدادی از بازیگران تئاتر و جدید ایفای نقش می‌کنند. تهیه‌کننده «می‌خوام پروانه‌شم» بر عهده سارا عسجدی، مدیر فیلم‌برداری عمار باستان فرد، مدیر صدابرداری روح‌الله جعفربیگ‌لو، مجری طرح مه دنیا تصویر، منشی صحنه معصومه اوجاقی، مدیر تولید جواد تجری، طراح گریم صوفیا نساجی، عکاس سمیه بختیاری و مدیر تدارکات حجت پاشاپور.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار