فهرست اقلامی که مردم می‌توانند به ستاد اربعین اهدا کننداعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: زارعی مسئولیت خدمات‌رسانی در مرز چذابه با فرمانداری شهرستان اهواز و عمده موضوعات ما بحث امکانات تغذیه‌ای و اسکانی زائران امام حسین (ع) است.

عزیزالله زارعی بابیان اینکه ۱۲ بیلبورد و بیش از ۵۰۰ مترمربع در شهر اهواز به‌منظور خدمات‌رسانی و معرفی شماره‌حساب و تلفن برای اطلاع‌رسانی شرایط اعزام به عتبات در نظر گرفته شده است افزود: ۵۱ مسجد محوری و شاخص را در هشت منطقه اهواز مشخص کرده و با نمایندگان آنها جلسه گذاشتیم که هرگونه کمک غیر نقدی را پس از دریافت، تحویل بدهند.

وی گفت:یکی از کارهای انجام شده، چاپ ۳۰ هزار بروشور و کارت ویزیت برای اطلاع‌رسانی و اعلام شماره‌حساب‌ها و جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی به مساجد است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان عنوان کرد: همچنین چاپ پوستر با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای را هم داریم و اسامی نمایندگان جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را در قالب اعلام شماره تلفن اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

زارعی افزود: در کل حدود ۱۲ قلم از جمله حبوبات، شکر، قند، شوینده، گوشت، پودرهای لباسشویی، آرد، مواد بهداشتی و غذایی نیاز داریم. همچنین ۶۰ هزار پتو، مقداری موكت و فرش، کانتینر سیار، منبع آب آشامیدنی و شستشو، موتور برق، سجاده و مهر نماز، لامپ کم‌مصرف و کپسول آتش‌نشانی را برای غرفه‌های پذیرایی نیاز داریم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.