دبیرکل حزب ایران زمین گفت: نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور پیام وحدتی برای همه دست اندرکاران، موافقان و مخالفان برجام است.

////////"ابوالقاسم رئوفیان" دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره برجام اظهار داشت: نامه رهبر  انقلاب به رئیس جمهور درواقع تایید چارچوب برجام بوده و از سوی دیگر، پیام وحدتی برای همه دست اندرکاران، موافقان و مخالفان دیروز برجام است.

وی با بیان اینکه مسئله برجام از دو جهت، یکی جلوگیری از نفوذ دشمن و دیگری تامین منافع ملی حائز اهمیت است، ادامه داد: نامه مقام معظم رهبری به دولت کمک می‌کند تا از عهده این دو مسئله مهم بر آید.

دبیرکل حزب ایران زمین با بیان اینکه نامه رهبری فصل‌الخطابی برای همگان درباره برجام است، افزود: حمله به برجام و طرح اشکالات گوناگون که متاسفانه از سوی برخی ازافراد مطرح می‌شود کار درستی نیست.

رئوفیان با بیان اینکه  امروز همه باید به برجام که از پروژه ملی به پرونده ملی تبدیل شده است بنگریم و از برخورد جناحی و حزبی خودداری کنیم،  اظهار کرد: پایبندی دولت به الزامات 9گانه مقام معظم رهبری در اجرای برجام سبب حفظ اقتدار و عزت ملی و همچنین جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماهی، فرهنگی و نظامی می‌شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری با تایید مشروط خودشان در یک اعلامیه، پایان فرایند قانونی بررسی برجام را اعلام کردند لذا از این پس هرگونه ساز مخالف زدن نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه مانع از اجرای هوشمندانه برجام از سوی دولت خواهد شد.

دبیرکل حزب ایران زمین افزود: ما نباید این فرصت پیش آمده را تبدیل به تهدید و دولت را در اجرای دقیق برجام با چالش مواجهه کنیم.

رئوفیان خاطرنشان کرد: برجام یک پیروزی و دستاورد بزرگ است اما پیروزی بزرگتر زمانی حاصل خواهد شد که دولت با مدنظر قرار دادن تاکیدات 9گانه مقام معظم رهبری در اجرای برجام، از نفوذ دشمن جلوگیری کرده و منافع ملی کشور را تامین کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار