سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه از روحیه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه در بازی مقابل شهرداری کاشان می گوید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهنام سراج گفت: بازی پیش رو مقابل شهرداری کاشان، این بازی نیز مانند بقیه بازی‌هاست و ما با جدیت برای بازی مقابل شهرداری کاشان تمرین می‌کنیم،  چرا که در بازی هایی که در کرمانشاه انجام می دهیم با حمایت هواداران پرشور کرمانشاهی محکوم به برد هستیم.

سرمربی بعثت کرمانشاه در خصوص دیدار هفته پیش تیم مقابل مقابل اکسین البرز گفت: در بازی مقابل تیم اکسین البرز مقداری تیم ما تحت تاثیر حاشیه سازی کادر تیم اکسین البرز بود.

وی افزود: تیم اکسین البرز از قبل خود را برنده می دانست، اما وقتی نمی‌توانست در مقابل تیم بعثت کرمانشاه موفق عمل کند فشار زیادی را متحمل می شد و سعی داشتند با عوامل حاشیه ای شرایط بازی را تغییر دهندکه داور مسابقه تحت تاثیر این حاشیه سازی ها قرار نگرفت و بسیار خوب سوت زد.

سراج ادامه داد: بچه های ما نیز مقداری تحت تاثیر قرار گرفتند، اما در ادامه بسیار خوب جنگیدند و توانستند به بازی مسلط شوند و یک امتیاز را با وجود حاشیه های فراوان تیم اکسین البرز بدست آورند.

وی اضافه کرد: ما با پیروزی در بازی های خانگی و تساوی در بازی های خارج از خانه می توانیم صعود از مرحله اول داشته باشیم.

بازی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و شهرداری کاشان، چهارشنبه "6 آبان" راس ساعت 15در ورزشگاه 15هزارنفری 15خرداد کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، جدیت ، بازی ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.