زنگ پدافند غیر عامل همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امروز مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی و زنگ پدافند غیرعامل به صورت نمادین در دبیرستان حمزه سید الشهدا شهر کرمانشاه به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: پدافند غیر عامل؛ دفاع غیر نظامی در برابر حملات است تا با برنامه ریزی و مدیریت درست بتوانیم در زمان حملات با مدیریت کافی میزان بروز خسارات و آسیب ها راکم کنیم.

سلیمان محبی اذعان داشت: پدافند غیر عامل با ایجاد بازدارندگی شرایطی را فراهم می کند تا با استتار، اختفا، پوشش و فریب دشمن و با استفاده از حربه های لازم دشمن را از واقعیات دور کرده و از این طریق بتوانیم اسرار نظامی را حفظ کرده و مشکلات حوزه های مختلف را به حداقل کاهش دهیم.

وی افزود: "ایران" با توجه به جایگاه کشور از نظر موقعیت جغرافیایی نیاز به آشنایی با اصول پدافند غیر عامل بیشتر است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوان در حوزه فرهنگ و آموزش پدافند غیرعامل در جامعه بتوانیم مصونیت کشور را در برابر مشکلات بالا ببریم.

محبی گفت: دانش آموزان امروز مدیران، مسئولان و دولتمردان فردای کشور هستند که باید بتوانند در برابر دشمنان مقاومت کنند و دستیابی به این مهم لزوم آموزش مسائل اینچنینی را به دانش آموزان نشان می دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.