حمیدرضا محمودیان فرد به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: نیروی انسانی، مهم ترین سرمایه های یک سازمان است که با گسترش علم و تکنولوژی و ظهور فن آوری های نوین در جامعه، این نیرو ها نیز باید رشد و توسعه یابند چرا که منابع انسانی هر جامعه مهم ترین عنصر پویایی و رونق آن است.

وی افزود: توانمند سازی و چابک سازی نیروی انسانی و تجهیز آن به علم و دانش روز از مهم ترین برنامه های این سازمان است چرا که وقتی تلاش می کنیم کشاورزی را علمی کرده و مبتنی بر علم و دانش به رونق اقتصادی بخش بپردازیم، لازمه آن داشتن نیروی خلاق، توانمند و پویا است.

قاسمی در ادامه از خدمات و تلاش های جهادی آقای امیر ابراهیم افروز در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و قائم مقام سازمان تقدیر و تشکر کرد و اقدامات این بخش را در دوران تصدی وی نافع و ارزشمند دانست و افزود امید است که با حضور آقای مهندس محمودیان فرد که انسانی با دانش، متخصص و مسلط به امور است شاهد رشد و بالندگی بیشتر در این معاونت مهم و اثر بخش باشیم.

در ادامه این مراسم آقای امیر ابراهیم افروز موفقیت مجموعه معاونت توسعه را حاصل زحمات کل همکاران دانسته و بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این معاونت را به اطلاع اعضا حاضر در جلسه رساند و از کلیه پرسنل سازمان جهاد کشاورزی حلالیت طلبید و سپس مهندس حمید رضا محمودیان فرد بخشی از برنامه های خود در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را ارائه نمود و گفت در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان به دنبال شایسته سالاری در پست های مدیریتی در تمام سطوح سازمان هستیم.

در ادامه ضمن تقدیر از آقای امیر ابراهیم افروز با حکم دکتر قاسمی رئیس سازمان، مهندس حمید رضا محمودیان فرد  به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان منصوب گردید.

حمید رضا محمودیان فرد قبل از این به عنوان رئیس مرکز آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشغول به خدمت بوده اند. 

این مراسم با حضور رئیس سازمان، معاونین، مدیران کل دستگاه های وابسته و مدیران ستادی و شهرستانی سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن کوثر سازمان برگزار شد. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.