نایب رئیس خانه احزاب از مذاکره رئیس خانه احزاب با شهردار تهران و معاون سیاسی وزارت کشور درباره محل جدید این نهاد خبر داد.

سکونت خانه احزاب در برزیل قطعیت ندارد"قدرتعلی حشمتیان" نایب رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره احتمال استقرار خانه احزاب در خیابان برزیل تهران اظهار داشت: هیچ کدام از مکان‌هایی که اخیراً به عنوان محل استقرار خانه احزاب مطرح شده است، قطعیت ندارد.

وی ادامه داد: شهردار تهران دو مکان را پیشنهاد کرده بود که تعدادی از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب پس از بازدید، آن محل را مناسب ندانستند.

نایب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه ما سه محل دیگر را توسط شورای مرکزی و به امضای رئیس خانه احزاب به وزیر کشور، شهردار تهران و معاون سیاسی وزارت کشور پیشنهاد کردیم، اضافه کرد: در تماسی که بنده صبح امروز(دوشنبه) با نماینده شهردار تهران و نماینده وزارت کشور در این زمینه داشتم هیچ کدام از مکانهای فوق الذکر قطعیت پیدا نکرده است لذا منتظر مذاکره رئیس خانه احزاب با شهردار تهران و معاون سیاسی وزارت کشور در هفته جاری برای تعیین تکلیف این موضوع هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار