تیم فوتسال کاشی نیلو در فاصله کم به آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال هنوز بلاتکلیف است.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها یک روز به آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باقیست و وضعیت تیم کاشی نیلو همچنان نامشخص است تا مدیریت ضعیف و عدم برنامه ریزی مسئولان برای شرکت در لیگ برتر در ذوقمان بزند.

با آغاز تعطیلات نیم فصل کاشی نیلو هرچند ضعیف اما نفسی می کشید به کما رفت تا با گذشت زمان و استارت تیم ها برای آغازی دوباره این تیم همچنان در بلاتکلیفی برای بقا یا سقوط باشد هر چند در این مدت صداهایی مبنی بر حضور حامی مالی جدید شنیدیم اما این رویا با سرمربیگری افضل تعبیر نشد تا در زمان یک روز مانده به شروع رقابت ها هنوز تکلیف این تیم روشن نشده باشد.

کاشی نیلو در هفته چهاردهم باید به مصاف یاسین پیشرو برود، اما در صورت ادامه این جریان به نظر میرسد 3 امتیاز مجانی در جیب قمی ها آرام بگیرد البته در نیم فصل نخست نیز وضعیت نابه سامان کاشی نیلو و غیبت در بازی، امتیاز شیرینی را تقدیم مسی ها کرد.

باید منتظر ماند و دید مسوولان ورزش اصفهان با سابقه مدیریتی که دارند به این بلاتکلیفی بی توجهی می کنند یا در همین فرصت کم برای تیم کادر فنی تعیین می کنند و کاشی نیلو را بدون آمادگی به مسابقات می فرستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار