هزاران نفر از ساکنان تل آویو در اعتراض به خشونت های اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین، تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، هزاران نفر از ساکنان تل آویو در اعتراض به موج اخیر خشونت در نقاط مختلفِ اراضی اشغالی تظاهرات کرده و خواهان برگزاری دور جدید مذاکرات «صلح» شدند.
در این تظاهرات که شب گذشته برگزار شد، معترضان شعارهایی همچون «یهودیان و اعراب نمی‌خواهند از هم متنفر باشند» سر می دادند.

گزارشها حاکی از آن است که حدود شش هزار نفر در این تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کردند.
یکی از شرکت کنندگان درباره علت حضور خود در این تظاهرات گفت: «وضع دیوانه کننده است. منظورم وجود امنیت نیست، بلکه فقدان پیشرفت (سیاسی) و نبود امیدواری است. سیاستمداران صهیونیست افراطی‌تر شده‌اند.»

این در حالیست که یکی دیگر از معترضان علت خشونت‌های اخیر را نبود روند صلح دانست و افزود این وضع با دست روی دست گذاشتن «وخیم‌تر» خواهد شد.

در همین حال ، روزنامه صهیونیستی تایمز گزارش داد، عده زیادی از معترضان در اعتراض به عملکرد ضعیف کابینه "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواهان استعفای وی شدند.
معترضان پلاکاردهایی با شعارهای «نتانیاهو به خانه برو» و «از این دیوانگی دست بکش» حمل می کردند.

خشونت و درگیری‌های مرگبار در بیت المقدس، کرانه باختری، غزه و شهرهای اشغال شده فلسطین که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی شد، بیم و نگرانی‌هایی را مبنی بر امکان آغاز انتفاضه‌ای دیگر برانگیخته است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
نتانیاهوی جنایتکار ، عامل تحریک و ناامنی مردم در سرزمین های اشغالی است و برای این کار از جمهوری خواهان آمریکا دستمزد دریافت می کند ، حتما باید برکنار شود .
آخرین اخبار