دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: کیفیت اجرای بسته حمایتی و زمان آن بسیار اهمیت دارد زیرا تازمانی که جزئیات این بسته در فضای اقتصادی اجرایی نشود نمی‌توان دراین خصوص قضاوت کرد

اهمیت اجرای جزئیات بسته حمایتی در بازار سرمایهخدارحمی دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تأثیر بسته حمایتی دولت بر بازار سرمایه گفت: این بسته در کوتاه مدت نمی‌تواند تاثیری بر روند بازار سرمایه داشته باشد و تنها جو روانی از این بسته شاخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی درتوضیح کیفیت و زمان اجرای بسته حمایتی دولت اظهار داشت: کیفیت اجرای بسته حمایتی و زمان ان بسیار اهمیت دارد زیرا تازمانی که جزئیات این بسته در فضای اقتصادی اجرایی نشود نمی‌توان دراین خصوص قضاوت کرد.

وی در این باره افزود: این بسته درکل دارای پتانسیل خوبی است که می‌تواند در روند بازار سرمایه تغییرات شگرفی ایجاد کند و با اجرایی شدن آن شاهد سرازیری نقدینگی به بازار سرمایه خواهیم بود.

خدارحمی با اشاره به اهمیت افزایش نقدینگی در بازار گفت: افزایش نقدینگی در روند بازار سرمایه می‌تواند صنایع بورسی را تحت تأثیر قرار داده و موجب افزایش سود آوری بنگاه‌های اقتصادی و به تبعان رشد در شاخص بازار باشیم.

وی در پایان افزود: بااجرایی شدن این بسته در  فضای اقتصادی می‌توان انتظار رشد را در بازار سرمایه داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، سرمایه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار