نمایشگاه‌های سیار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد دراستان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین افتتاح این نمایشگاه که امروز (3 آبان) با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان شاهد مصطفی خمینی (ره) برگزار شد، گفت: این نمایشگاه به طور همزمان در 36 مدرسه در سطح شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود.

سلیمان محبی بهترین و موثرترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بویژه اعتیاد را آموزش و آگاهی دانست و عنوان کرد: بهترین مکان برای این آموزش و آگاهی، مدارس هستند.

وی افزود: در همین راستا نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد استان با هدف آموزش و آگاهی دادن به دانش آموزان، امروز بصورت نمادین در این مدرسه افتتاح می‌شود.

محبی به پیشرفت تکنولوژی در جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه در کنار این پیشرفت تکنولوژی راه آسیب‌های اجتماعی نیز به روزتر و نوتر می‌شود و ضرورت دارد دانش آموزان با این راه‌ها و راهکارهای مقابله با آن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت در دام اعتیاد گرفتار می‌شوند، گفت: دانش آموزان باید راه‌های مقابله بشناسند تا بتوانند بهتر و موثرتر با آسیب‌های اجتماعی و بویژه اعتیاد مقابله کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود:در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید همه نهادها و ارگان‌ها و نیز خانواده‌ها هماهنگ با یکدیگر حرکت کرده و همکاری داشته باشند.

این نمایشگاه در اتوبوس دایر شده که این اتوبوس سیار در میان مدارس شهر کرمانشاه به حرکت درمی‌آید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.