سه جودوکار کشورمان در روز سوم رقابتهای نوجوانان جهان با شکست برابر رقبای خود در دور دوم از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه این مسابقات که در ابوظبی جریان دارد سه نماینده ایران در اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها حذف شدند. 

ایمان نيك اقبال در وزن ٨١- كيلوگرم که در اولين ديدار «الچیر» لبناني را با امتیاز «وازاری» شکست داده بود دور دوم مقابل « فرانك دي ويت» از هلند با ضربه فنی بازنده شد. این هلندی نفر 45 رنگینگ بزرگسالان جهان ، دو برنز رقابتهای گراند اسلم پاریس و زاگرب در دو ماه گذشته ،مدال طلای اروپا و نقره نوجوانان را در کارنامه دارد. 

در وزن ٩٠- كيلوگرم حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا نیز دور نخست «جک هاتون" از آمريكا را شکست داد. وی در مبارزه بعدی به مصاف «ایگولینکوف» از روسيه رفت و مقابل نایب قهرمان دوره قبل و قهرمان نوجوانان جهان با ضربه فنی بازنده و از جدول مسابقات خارج شد. 

حامد رشيدي دیگر نماینده کشورمان در این وزن که دور نخست استراحت داشت و سپس در ثانیه پایانی «هوم برتو» از برزيل را ضربه فنی کرده بود در دومین مبارزه خود مقابل «بکا» نفر سوم رنکیگ بزرگسالان جهان از گرجستان را ضربه فنی و حذف شد.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار