رانندگان بین شهری بافت به ارزوئیه پیش از ظهر امروز با پارک کردن خودروی خود مقابل فرمانداری خواستار رسیدگی به اوضاع موجود شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،این رانندگان علت این اقدام خود را فعالیت یک دستگاه اتوبوس ولوو در مسیر بافت - هرمزگان اعلام کردند .

این رانندگان سوار کردن مسافران ارزوئیه ،صوغان،دولت آبادو حاجی آباد را  توسط این دستگاه اتوبوس خلاف مقررات دانستند و ازمسئولین خواستار پیگیری این موضوع شدند


رانندگان همچنین با گلایه از پلیس راهور شهرستان گفتند: به رغم این اعتراضات و مکاتبات متعدد به مقامات مختلف استانی و شهرستانهای بافت و ارزوئیه تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

این رانندگان معترض اظهار داشتند:تعدادی خودرو هستند که بدون داشتن مجوز و برای سرگرمی در این محل مسافر‌کشی می‌کنند که باید براین موضوع فکر اساسی شود.

این دست از کار کشیدن رانندگان پس از نیم ساعت و با وساطت مسئولین فرمانداری (معاون عمرانی فرماندار آقای شهابی ) پایان یافت.

لازم به ذکر است اعتراض کنندگان 150 راننده کرایه بین شهری خط بافت ،ارزوئیه بودند که با خودرروهای خود مقابل فرمانداری تجمع کردند.

طی یک هفته گذشته تاکنون این سومین بار است که در شهرستان بافت این گونه اعتراضات به وقوع پیوسته است

انتهای پیام/ب
برچسب ها: تجمع ، رانندگان ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.