مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حراست آموزش و پرورش از حرمت و کرامت معلم پاسداری می کند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ همایش تخصصی پدافند غیرعامل با شعار «مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت» با حضور دبیران کمیته پدافند غیر عامل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در محل سالن اندیشه اداره کل این اداره برگزار شد.

فریدون سیدمصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این همایش اظهار داشت: حراست آموزش و پرورش از حرمت و کرامت معلم پاسداری می کند و در همه امور منافع سازمان را در نظر دارد.

وی با بیان اینکه دیانت و وفاداری ویژگی مسئولان حراست است خاطر نشان کرد: نباید شنیده های بی اساس مورد استناد قرار گیرد چراکه حفظ آبروی افراد مورد تاکید دین مبین اسلام است.

سیدمصطفوی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش به هیچ وجه نباید در جریانات سیاسی ورود پیدا کنند چرا که این موضوع مجموعه آموزش و پرورش را متضرر می کند اما در عین حال باید تنور انتخابات گرم باشد و عموم مردم را برای حضور باشکوه در انتخابات تشویق کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان بیش از 25 هزار کلاس درس کار خود را آغاز کرده است و با وجود پیچیدگی ساماندهی نیروی انسانی، هیچ کلاسی امسال بدون معلم نماند.

سید مصطفوی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی و سختی کار مسئولان حراست در این حوزه گفت: یک هزار و 350 نفر متقاضی نقل و انتقالات استانی بوده اند که یک هزار و 186 نفر شرایط لازم بخشنامه ای را داشته اند که آموزش و پرورش استان با مساعدت کمیته برنامه ریزی با انتقال 325 نفر موافقت کرد.

وی ادامه داد: در نقل و انتقالات خارج از استان نیز 408 نفر متقاضی وجود داشت که از 312 نفر دارای شرایط لازم برای انتقال با 215 نفر به خارج از استان موافقت شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.