گروههای حقوق بشری انگلیس می‌گویند که سفر کامرون به عربستان برای حضور در مراسم درگذشت پادشاه عربستان بیش از 100 هزار پوند هزینه بر گردن مالیات‌دهندگان تحمیل کرد.

 به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان؛نخست وزیر انگلیس هزینه گزافی را برای سفر به عربستان و حضور در مراسم درگذشت پادشاه پیشین عربستان صرف کرده است که موجب خشم افراد بسیاری از جمله گروه‌های حقوق بشری در انگلیس شده است.
 
به نوشته اسپوتنیک، یکی از آخرین اطلاعاتی که توسط دولت انگلیس منتشر شده است نشان می‌دهد سفرهای خارجی نخست وزیر این کشور از ماه جولای سال 2014 تا ماه مارس سال 2015 هزینه بسیار هنگفتی بر مالیات‌دهندگان تحمیل کرده است.
 
برای مثال، یکی از سفرهای کامرون به بروکسل برای شرکت در نشست سران شورای اروپا هزینه‌ای برابر 500 پوند هزینه دارد اما سفرهایی با مسافت بیشتر به کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا بیش از 10 هزار پوند هزینه‌بر است.
 
با نگاه به آمار معلوم می‌شود نخست وزیر انگلیس در سفری برای مراسم درگذشته عبدالله ابن عبدالعزیز شاه سابق عربستان، و یک روز اقامت مبلغی معادل 101 هزار و 792 پوند هزینه کرد.
 
صرف چنین هزینه‌ای توجه گروه‌های حقوق بشری انگلیسی را جلب کرده است و این گروه‌ها به شدت نسبت به این مساله ابراز خشم کردند.
 
براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.