اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز برای برگزاری دیدار هفته دهم خود مقابل تیم سپاهان عازم اصفهان شدند.

اخبار باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت صبح امروز تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند، استقلالی‌ها فردا در هفته دهم مسابقات لیگ برتر ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت.
 
نکته قابل توجه این است که در پرواز صبح امروز آبی پوشان، فرکی سرمربی سپاهانی‌ها نیز همراه کاروان استقلالی‌ها بود.
 
حسین فرکی در این پرواز مورد استقبال منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و تک تک بازیکنان استقلالی قرار گرفت.
 
کدام یک از آبی پوشان تیم را همراهی خواهند کرد؟
 
روزه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت سه کارت زرد در بازی مقابل تیم سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر محروم است و این بازیکن در این سفر آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد، آرش برهانی نیز از جمله بازیکنانی است که با توجه به صلاح دید پرویز مظلومی از لیست 18 نفره خط خورده است و در این دیدار نمی‌تواند برای استقلالی‌ها بازی کند.
 
خسرو حیدری هافبک آبی پوشان پایتخت نیز به دلیل مصدومیت نتوانست استقلالی‌ها را در این سفر همراهی کند و قرار است این بازیکن زیر نظر دکتر نوروزی به وضعیت خود رسیدگی کند تا در صورت صلاح دید پزشک تیم، عصر امروز به آبی پوشان ملحق شود در غیر این صورت این بازیکن نیز نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و باید در تهران به مداوای مصدومیت خود بپردازد.
 
جاسم کرار هافبک عراقی استقلالی‌ها نیز در سفر صبح امروز همراه با آبی پوشان عازم اصفهان شده است اما با توجه به عملکردی که این بازیکن در مقابل استقلال خوزستان از خود به نمایش گذاشت احتمال دارد که پرویز مظلومی از این بازیکن در بازی مقابل سپاهان استقبال نکند.

تمرین آبی پوشان در اصفهان

تیم فوتبال استقلال برای آمادگی هر چه بیشتر در مقابل تیم سپاهان در نظر دارد ساعت 15 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه ذوب آهن یک جلسه تمرین برگزار کند و این آخرین تمرین استقلالی ها در مقابل تیم سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر خواهد بود. 

 
حیدری امشب راهی اصفهان می‌شود
 
خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز در کلینیک‌ استقلال حضور پیدا کرد و زیر نظر نوروزی معاونت پزشکی ورزشی استقلال دو جلسه درمان فیزیوتراپی را پشت سر گذاشت.
 
نوروزی معاونت پزشکی ورزشی استقلال در مورد وضعیت خسرو حیدری عنوان کرده که این بازیکن با توجه به درخواست کادر فنی امشب ساعت 21 راهی اصفهان می‌شود.
 
البته نکته قابل توجه این است که نوروزی اعلام کرده که حیدری به دلیل مصدومیتش بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست و نباید ریسک زیادی در مورد وی صورت بگیرد.
 
جلسه هیئت مدیره آبی پوشان تشکیل نمی شود 
 
با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هر هفته روز دوشنبه تشکیل جلسه می دهند اما جلسه فردای این اعضا به دلیل باز آبی پوشان در مقابل تیم سپاهان در هفته دهم لیگ برتر برگزار نخواهد شد و احتمال دارد جلسه هیئت مدیره استقلال به هفته دیگر موکول شود.
 
استقلالی ها قبل از دربی پولدار می شوند
 
با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا بازیکنان آبی پوش قبل از دربی در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر تا سقف 30 درصد مطالبات خود را دریافت نمایند، از همین رو آبی پوشان تا آخر هفته می توانند مطالبات خود را از مسئولان باشگاه استقلال دریافت کنند.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
-
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
تازمانیکه اقای تاج سرپرست سازمان لیگ است سپاهانوقهرمان میکنه.بقیه ول معطلن.
آخرین اخبار