وضعیت حضور چند بازیکن ابی پوش در بازی مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه چهارم ابان ماه ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود .ابی پوشان صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد. 
 
 حضور حیدری در بازی سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد  
 
خسرو حیدری هافبک آبی پوشان پایتخت پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان آسیب دید و وی در تمرینات روزهای اخیر استقلال نیز شرکت نکرد تا وضعیتش برای حضور در بازی با سپاهان در پرده ای از ابهام قرار بگیرد.

 قرار است از خسرو حیدری تست های لازم گرفته شود تا وضعیت او برای حضور در بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر مشخص شود .بنابرین هنوز حضور حیدری هافبک استقلالی ها در بازی مقابل سپاهان در پرده ای از ابهام قرار دارد .
 
 برهانی از لیست 18 نفره خط خورد
 
آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادر فنی در فهرست ۱۸ نفره مقابل سپاهان قرار نگرفت و گفتنی است این بازیکن در تهران باقی می ماند تا برای بازی با پرسپولیس به صورت اختصاصی تمریناتش را پیگیری کند .
 
 اقای حاشیه در لیست مظلومی قرار نمی گیرد
 
 مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان قصد ندارد از حضور جاسم کرار برای دیدار با مقابل سپاهان استفاده کند .این بازیکن در بازی مقابل استقلال خوزستان نتوانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد از همین رو کرار هم در لیست 18 نفره مقابل سپاهان قرار نخواهد گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار