مشارکت تی پی لینک خاورمیانه در نمایشگاه تکنولوژی جیتکس 2015 دوبی

آخرین اختراعات و فناوری های هوشمند در سی و پنجمین دوره نمایشگاه سالیانه جیتکس با حضور ایران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تی پی لینک به عنوان برند پیشرو در نو آوری و تولید محصولات شبکه خانگی و شرکتی جهان در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی محصولات هوشمند خانگی خود را به نمایش گذاشت .

تی پی لینک خالق طیف گسترده ای از تجهیزات شبکه و پخش آن در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا به خرده فروشان و عمده فروشان می باشد که شامل محصولات شاخص و شایان دریافت جایزه در زمینه محصولات شبکه مانند روترهای بیسیم ، کارت های شبکه کابلی ، آداپترهای برق ،  افزایش دهنده های برد بیسیم ، دوربین های ابری (Cloud Cameras) ، خانه هوشمند و تجهیزات جانبی برای مصرف کننده نهایی درسطح جهان می باشد .

امسال این چهارمین بار حضور رسمی تی پی لینک نایشگاه جیتکس خواهد بود و علاوه بر حمایت بیشتر از شرکا و توزیع کنندگان منطقه ای خود در نمایشگاه ، تی پی لینک اسپانسر یک غرفه اختصاصی برای نمایش و معرفی آخرین محصولاتش خواهد بود که شامل محصولات پیشگام برای مصارف شخصی وخانگی ، تجاری و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی خواهد بود .


مشارکت تی پی لینک خاورمیانه در نمایشگاه تکنولوژی جیتکس 2015 دوبی


دنی لیانگ (Denny Liang) نایب رئیس تی پی لینک در خاورمیانه و آفریقا از حضور و مشارکت تی پی لینک در نمایشگاه جیتکس 2015 ابراز خرسندی کرد و اذعان داشت :
 آخرین محصولات پیشنهادی خانه هوشمند تی پی لینک در به نمایش در خواهد آمد ."لیانگ همچنین اشاره داشت در طول هفته نمایش ، غرفه تی پی لینک به ارائه زنده آخرین محصولات خانه هوشمند خود از جمله Archer C3200 که یکی از پر طرفدار ترین محصولات Tri-Band گیگابیت و روتر های بیسیم در بازار است ، اقدام خواهد کرد . 

مشخصات شبکه خانگی – Archer C3200 ، فناوری Archer C3200 Tri-Band ، همزمان  سه کانال مختلف Wi-Fi  را پایدار نموده و به کاربر اجازه می دهد دستگاه های بیشتری را در هنگام رسیدن به نهایت بازدهی روتر به آن متصل نماید .


مشارکت تی پی لینک خاورمیانه در نمایشگاه تکنولوژی جیتکس 2015 دوبی


به علاوه اینکه برای ایجاد باند های بیسیم بیشتر ، اتصال هوشمند به شما کمک خواهد نمود تا سرعت اتصال دستگاه های محبوب خود را با اتصال خودکار به بهترین کانال در دسترس که به صورت موثر اقدام به بالانس و تعدیل درخواست های شبکه می نماید که در افزایش بازدهی مودم کاملا مشهود است .

لیانگ همچنین اشاره داشت که راه های مختلف اتصال برای رسانه های دیجیتال و بازی های آن-لاین ازArcher C3200 سرعت بالای Wi-Fi  سود خواهد برد که به سرعت شگفت انگیز  3200 مگابایت در ثانیه برسند . که این سرعت Archer C3200  به کاربر اجازه خواهد داد تا از بازی های آن-لاین با تعداد کاربر بالا و یا ویدئو های بسیار با کیفیت  4K به صورت همزمان بر روی چند دستگاه مختلف و بدون هیچ لگی لذت ببرند . 

خانه خودکارعلاوه بر نمایش گلچینی از محصولات خانه هوشمند ، در این مراسم به نمایش منتخبی از محصولاتی که در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی گردید ، اقدام خواهد کرد . تقاضا برای محصولات خودکار ساده ، موثر و در دسترس در سال های اخیر با توجه به سرعت بالای زندگی امروز مصرف کنندگان و افزایش تعداد دستگاه های هوشمند آنها ، افزایش یافته است . 


مشارکت تی پی لینک خاورمیانه در نمایشگاه تکنولوژی جیتکس 2015 دوبی


تی پی لینک از طرفداران مشتاق انقلاب اینترنت اشیا (Internet of Things) است . در همین راستا کمپانی چندین سال است که به طور پیوسته در زمینه خانه های هوشمند محصولات جدید به خط تولید اضافه می کند .

انتشار این محصولات جدید، که جایگزین HS110 و HS200 که درکنگره جهانی موبایل پرده برداری شده هستند ،به برآورده شدن تقاضای روبرو رشد  خانه خودکار در خاورمیانه کمک خواهد کرد.

تی پی لینک در سال 2015 ، بازارهای رشد استراتژیک را شناسایی خواهد کرد و در جهت پرورش مشارکت های موجود و توسعه فرصت های آینده گام خواهد برداشت . لیانگ در جمع بندی گفت: "ما تمامی جنبه های اساسی را با آموزش ، رود شو ها و رویداد های صنعت  مورد حمایت قرار خواهیم داد"درباره ی تی پی لینکتی پی لینک تولید کننده و نوآور جهانی محصولات شبکه SMB و برترین تولید کننده تجهیزات بی سیم و دستگاه های برودبند سی پی ای  است که محصولات آن در 120 کشور جهان به ده ها میلیون مشتری عرضه می شود .

تی پی لینک که متعهد به تحقیق و توسعه (R&D) پیشرفته ، تولید کارآمد و مدیریت کیفیت دقیق است ، محصولاتی را در زمینه ی شبکه ، روتر های بی سیم ، کابل و دی اس ال گیت وی ، آداپتور های پاورلاین ، گسترش دهنده ی وایفای ، دوربین های ابری (Cloud Cameras) ، خانه های هوشمند و لوازم جانبی ، هم  برای مصرف کنندگان نهایی جهانی و هم برای مشتریانی که کسب و کار های کوچک هستند فراهم می آورد که شایان دریافت جایزه هستند .

تی پی لینک در جهت فراهم آوردن راه حل های وایفای کسب و کارها به واسطه ی روتر ها و سوییچ های قابل اتکا تلاش می کند.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار