نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نماز جمعه این هفته گفت : همه مسلمین از دولت جمهوری اسلامی انتظار دارند تا در مذاکره با دشمن منافع اسلام ، انقلاب و ملت را در نظر بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابینی با بیان اینکه  رویکرد دولت در مذاکره با دشمن باید جدی و انقلابی باشد افزود: اگر بر ناوگان های دشمن حساب باز کند بی تردید دچار مشکل خواهد شد.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور کشورمان گفت : این نامه  ضمن قدر دانی از زحمات مذاکره کنندگان سرشار از هشدارها و دستوراتی درباره اجرای مشروط برجام بود .

نماینده ولی فقیه در استان یاد آور شد : دراین نامه رهبر، آمریکا را از سمت کدخدایی عزل کرد و چهره  مجرمانه او را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابینی گفت : لازم است تا  قدرت ایران برای آنها یاد آوری شود تا  فکر نفوذ در ایران را از ذهن خود بیرون کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سا لگرد  شهادت فرزند امام خمینی (ره )  گفت :  دشمنان حاج مصطفی را  به طرز مشکوکی  از انقلاب ما گرفتند و همین موضوع زمینه  قیام مردم و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابینی با اشاره به یکی دیگر از مناسبت های این هفته در مورد اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی  (ره )علیه پذیرش کاپیتولاسیون  گفت : آمرکاییها با وضع این قانون قصد داشتند  ایران را به بردگی بکشند و امام با نقض  آن دست آمریکا را از کشورمان قطع کرد.

وی با بیان اینکه  لازم است تا آمریکا ییها بدانند که قدرت با اسلام است  افزود : دولتمردان ما  باید کاری کنندتا دست آمریکا برای همیشه قطع شده بماند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به روز تاسوعا گفت : امروز متعلق به حضرت عباس است و ایشان راباید از جهات گوناگون الگوی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابینی  بصیرت ؛ ایمان  ؛ولایت مداری ؛ جهاد در راه خدا و وفاداری را از مهمترین ویژگی ایشان دانست و گفت : جانبازان و افرادی چون سردار همدانی ایشان را الگوی خود قرار دادند و قدم در راه خدا  گذاشتند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: دولت ، نماز ، جمعه ، قزوین ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.