میرالماسی گفت: عملکرد درخشان پینگ‌پنگ بازان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه نگاه علیمرادی رئیس فدراسیون به این رشته را تغییر داد.

میرالماسی دبیر انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات آسیایی با شرکت تیم‎های شرق آسیا در سطح بالا و کیفیت مطلوبی برگزار شد ملی‌پوشان کشورمان نیز عملکرد قابل قبول و درخشانی ارائه دادند.

وی ادامه داد: شرکت تیم‌های چین، چین تایپه، ژاپن، هنگ‌کنگ و کره که جزو تیم‎های پرقدرت در آسیا و جهان محسوب می‌شوند رقابت را برای ورزشکاران حساس و سخت و فشرده کرده بود. پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان خوشبختانه در مصاف با بهترین‎های جهان بسیار خوش درخشیدند و در مجموع تیم چهارم آسیا شدیم.

میرالماسی افزود: فدراسیون ناشنوایان، انجمن پینگ‌پنگ و همچنین ملی‎پوشان برای موفقیت در این مسابقات شبانه‎روز زحمت کشیدند و برای تحقق هدفشان همه‌‌ی تلاششان را انجام دادند و در پایان پاداش تلاش خود را با کسب مقام چهارمی آسیا دریافت کردند.

دبیر انجمن افزود: انجمن با همیاری و همکاری فدراسیون ناشنوایان هشت دوره اردوی آمادگی و تدارکاتی برای ملی‌پوشان پیش از مسابقات آسیا- اقیانوسیه برپا کرد که سه دوره آن در سنندج و پنج دوره در تهران برپا شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر درخشش مردان، عملکرد تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان نیز علی‎رغم اینکه نخستین حضورشان را تجربه می‌کردند بسیار درخشان و قابل تحسین بوده است.

وی افزود: درخشش مردان و زنان پینگ‌پنگ در آسیا و کسب عنوان چهارمی آسیا از سوی مردان و زنان سبب شد تا نگرش علیمرادی رئیس فدراسیون به رشته پینگ‌پنگ و ملی‌پوشان این رشته تغییر کند.

میرالماسی ادامه داد: علیمرادی رئیس فدراسیون پیش از آغاز مسابقات، امیدی به موفقیت ملی‌پوشان پینگ‌پنگ نداشته است و فقط ملی‌پوشان را به هدف کسب تجربه به این مسابقات اعزام کرده بود، اما پس از عملکرد ملی‌پوشان در دیدار نخست مقابل تیم قدرتمند هنگ‌کنگ نگاهش به این رضته تغییر و قول حمایت و پشتیبانی بیشتری را به ملی‌پوشان و انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان داد.

دبیر انجمن افزود: تیم ملی پینگ‌پنگ ناشنوایان مسابقات 2016 را در پیش دارد از این رو با حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، با هیأت استان‎های ناشنوایان مذاکره و هماهنگ کردیم تا ورزشکاران طبق شهری که در آن زندگی می‌کنند تمرینات آمادگی را زیر نظر مربی باتجربه و با دانش پیگیری کنند.

دبیر انجمن افزود: ورزشکاران پینگ‌پنگ رها نشدند تا شروع اردوهای اختصاصی ناشنوایان، تمرینات را به صورت مجزا و فردی در استان‎هایشان انجام می‏دهند.

میرالماسی ادامه داد: ملی‌پوشان با عملکردشان در آسیا ثابت کردند در صورت حمایت و پشتیبانی و برنامه‎ریزی‎های مدون و برپایی اردوهای مستمر و منظم، پتانسیل قرار گرفتن جزو سه تیم نخست آسیا را دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار