معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از خدمت‌رسانی به بیش از 500 مراجعه کننده به اکیپ‌های ویژه در هیئات مذهبی قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از فعالیت اکیپ های ویژه امداد و نجات  در محل برگزاری هیئت های مذهبی بزرگ در قم خبر داد.

محمد رضا بهرامی به برپایی اکیپ‌های ویژه امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و افزود: آمادگی لازم در هلال احمر قم برای خدمات دهی به خیل عظیم زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) در تاسوعا و عاشورای حسینی ایجاد شده تا بتوانیم در صورت نیاز بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به عزاداران حسینی ارائه کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: در هر اکیپ دو تا چهار پرستار و 24 امدادگر خواهر و برادر به صورت جداگانه مستقر بوده به عزاداران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  از ابتدای محرم تاکنون 520 نفر به این اکیپ‌ها مراجعه کردند خاطر نشان کرد: بیشترین مراجعات  به دلایلی همچون مشکلات تنفسی، ترومایی و مشکلات قلبی صورت گرفته که به صورت سرپایی توسط پرستاران و امدادگران رسیدگی شده و 9 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.