کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا اواخر امشب( تاسوعا) 7 استان نیمه شرقی کشور با بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق مواجه خواهد شد.

آسمان اکثر مناطق کشور فردا صاف، نیمه ابری و گاهی با وزش بادفریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها حاکی از فعالیت سامانه بارشی در امروز( تاسوعا) در نیمه شرقی کشور است.

 وی افزود: تا اواخر امشب (تاسوعا) در نیمه جنوبی استان رضوی، برخی نقاط یزد، جنوب سمنان، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از کرمان، هرمزگان و با شدت کمتر در خراسان جنوبی بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تاکید کرد: توصیه می‌شود عزاداران نواحی ذکر شده اقدامات لازم را در مواجهه با سامانه بارشی امروز به عمل آورند.

گودرزی تصریح کرد: امروز برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور با وزش باد و گاهی گرد و خاک درگیر خواهند شد.

 وی با بیان اینکه آسمان امروز تهران  کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد را در پیش خواهد داشت افزود: برای فردای پایتخت، آسمان صاف در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تاکید کرد: فردا ( عاشورا) آسمان اکثر مناطق کشور صاف و نیمه ابری با گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار