عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری درباره برجام دشمن را به انفعال وادار کرده است، گفت: این نامه باید مبنای انسجام و وحدت در کشور باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره برجام و تأیید مشروط برجام، اظهار داشت: این نامه بار دیگر این سخن امام خمینی (ره) را برای ما روشن کرد که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما آسیبی نمی‌رسد.

وی افزود: دشمن که تلاش می‌کرد برجام را بستری برای نفوذ و ضربه زدن به جمهوری اسلامی کند، با تدبیر رهبری و خردمندی ایشان این تهدید به فرصت تبدیل شد و باعث شد بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ثابت شود و استکبار جهانی را وادار به انفعال کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی همه نیروهای انقلاب را متوجه دشمنی آمریکا، زیاده‌خواهی‌های این کشور و دشمن درجه یک بودن نظام اسلامی کردند.

فروزنده با تأکید بر این که نامه مقام معظم رهبری مبنای وحدت و انسجام همه است، گفت: همه کسانی که در روند بررسی برجام اختلاف سلیقه داشتند، نامه مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار می‌دهند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: ما باید برای حل مشکلات کشور، تمام تمرکز خود را بر اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های درونی کنیم و البته در اینجا نقش دولت بی‌بدیل خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.