رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و پرنده تهران، بیان کرد: در ماه محرم با کاهش تقاضای مرغ روبه‌رو هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی یوسف‌خانی درباره وضعیت بازار مرغ عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم قیمت مرغ در تهران ارزان شده و از کیلویی ۷۱۰۰ تومان به کیلویی ۶۴۵۰ تومان رسیده که باز در این وضعیت قیمت مرغ از هزینه تولید مرغ پائین‌تر آمده است.
 
او توضیح داد: در ماه محرم به طور کلی تقاضا برای مرغ کم می‌شود، چون به نظر می‌رسد مردم کمتر در خانه غذا تهیه کرده و غذای مصرفی روزانه خود را از هیات‌ها تامین می‌کنند و در واقع باید بگویم که بیش از اینکه کاهش قیمت کنونی مرغ به مازار عرضه مربوط باشد، به کاهش تقاضا مربوط است.
 
وی همچنین گفت: باید در نظر گرفت، در کنار تامین غدای بخشی از مردم از طریق‌ هیات‌ها در ماه محرم به دلیل برگزار نشدن مراسم عروسی، جشن و... بازار تالارها و سالن‌ها هم کساد شده و در نتیجه از مشتریان مرغ به شدت کاسته می‌شود.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و پرنده تهران در پایان اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که این وضعیت تا انتهای محرم ادامه دارد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

منبع: اقتصادنیوز
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۶ دی ۱۳۹۴
چرا هیچ قراردای برای صادرات مرغ بسته نمیشه الان هر کیلو 650تومان به ضرر تولید کننده است صنعت مرغ داغون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
رسیدگی بازارمرغ با کیه آخه....میگن کارآفرینی کنید.....کارافرینی هم کردیم ...الن 2ساله داریم ضرر میدیم....مملکت بیصاحاب شده...چیکار کنیم پس ما.....بریم دزدی کنیم....اختلاس....آخه چراهمه کرو کورشدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
به نظر من باید به وضعیت مرغ رسید گی شود تا مرغدار بتواند باز بماند واگرباین قیمت مرغ رابه بازار بدهد متاسفانه ضررزیادی متحمل میشود