حماس خواستار برپایی تظاهرات روز جمعه خشم در سراسر مناطق فلسطین اشغالی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پانورای خاورمیانه؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار برگزاری روز جمعه خشم در سراسر نقاط فلسطین اشغالی شد.
 
حماس از تمام ملت فلسطین خواست در تظاهرات گسترده ای که فردا و در روز جمعه خشم برگزار می شود شرکت کنند و در همه نقاط کرانه باختری نیز با نظامیان رژیم صهیونیست مبارزه کنند.
 
حماس در بیانیه ای از همه شهروندان ساکن در کرانه باختری خواست بطور فعال و گسترده در راهپیمایی ها و تظاهراتی که فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر فلسطین برگزار می شود شرکت کنند و درگیریها را با نظامیان رژیم صهیونیستی در همه نقاط افزایش دهند.
 
این جنبش افزود: باید در سراسر این تظاهرات فقط پرچم فلسطین برافراشته شود تا بیانگر وحدت ملی و یکپارچگی بین همه ملت فلسطین و دفاع از گزینه مقاومت در برابر اشغالگران باشد.
 
ملت خشمگین فلسطین با شرکت در تظاهرات روز جمعه خشم، این پیام را به رژیم صهیونیستی خواهند داد که بازداشتها و افزایش سرکوب شهروندان فلسطینی هیچ نتیجه ای دربر نخواهد داشت و تلاشهای رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن انتفاضه قدس با شکست مواجه خواهد شد.
 
جنبش حماس همچنین با تبریک به مناسبت اجرای عملیات شجاعانه ای که دشمن صهیونیستی را به درد آورده است و با گرامی داشت یاد شهدایی که در این راه به شهادت رسیده اند؛ از خداوند منان رحمت و مغفرت را برای شهدا و صبر جمیل را برای خانواده های آنان خواستار شدند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار