مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح ویژه نظارت بر آرایشگاههای زنانه استان با توجه به دستورالعمل های سازمان تعزیرات حکومتی و تقاضای شهروندان آغاز و تا زمان ساماندهی وضعیت ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح ویژه نظارت بر آرایشگاههای زنانه سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سید مرتضی مدنی فدکی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در اجرای این طرح سازمان های صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف استان این مجموعه را همرایی می کنند.

وی ادامه داد: نظارت ها در این طرح بیشتر در خصوص دریافت وجه مازاد از نرخ مصوب (گرانفروشی)، نصب نبودن نرخ نامه، استفاده از وسایل آرایشی قاچاق، رعایت بهداشت محیط و اجرای میکروپیگمنتیشن، تاتو، کاشت ناخن و موارد از این قبیل که نیاز به مجوز قانونی دارد، است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برخی موارد گزارش های به تعزیرات مبنی بر ایجاد مشکل برای بانوان به دلیل استفاده آرایشگر از مواد شیمیایی و بدون مجوز شده است این مجموعه قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی با افرادی که برای سلامت مردم خطر ایجاد کنند برخورد قانونی انجام می دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.