دبیر کل فدراسیون قایقرانی گفت: ایران برای میزبانی کاپ آسیا و برگزاری پیکارها با دو ماه جدید اضافه شد برنامه ریزی ویژه‌ای دارد.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:در اجلاسی که ماه گذشته فدراسیون آسیا در کشور چین برگزار کرد ایران برای میزبانی مسابقات کاپ آسیایی در سال 2016 از فدراسیون جهانی اعلام آمادگی و مسئولان این کنگره هم موافقت کردند تا میزبانی مسابقه کاپ آسیایی به ایران داده شود.
 
وی افزود: زمان برگزاری کاپ آسیایی در ایران اواخر اردیبهشت یا خرداد سال آینده است و این مسابقه در ایران با حضور تیم های آسیایی برگزار خواهد شد.
 
مرادی در خصوص محل برگزاری مسابقه خاطر نشان کرد: این مسابقات در ماده‌های 500 متر و هزار متر در دریاچه آزادی برگزار می شود تا با توجه به ماده‌هایی که ما در کنگره آسیایی مطرح کرده بودیم این 4 ماده بر مواد دیگر رشته روئینگ اضافه شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این که این مواد تازه به روئینگ اضافه شده است این مسابقات می تواند قدم‌های اولیه ای باشد تا فدراسیون جهانی در خصوص مسافت‌های کوتاه و جذابیتی که مسابقات دارد نیز برنامه ریزی کرده تا در بازی‌های آینده که در کشور اندونزی برگزار می شود این مواد به سایر مسابقات اضافه شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجاکلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار