فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت :87 درصدی پرونده های ارجاعی به مشاوران کلانتری های استان کرمانشاه به مصالحه انجامیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ "سردار منوجهر امان اللهی" به مصالحه 87 درصدی پرونده های ارجاعی به مشاوران کلانتری های استان اشاره کرد و گفت:تلاش روز افزون همكارانِ ما در مراكز مشاوره و واحد های مددكاری این است که بتوانیم خدمات بیشتری را به هموطنان عزیز ارائه دهیم تا سهم بسزایی در توسعه مراكز مشاوره برای برآورد كردن نیاز مردم و بهداشت روانی جامعه داشته باشیم.

سردار امان اللهی سپس به نقش مراکز مشاوره ناجا در پیشگیری از بروز جرم پرداخت و گفت:مراکز مشاوره نیروی انتظامی با ارائه انواع مشاوره های خانواده، روان شناختی ، روان سنجی ، ازدواج و . .. توانسته اند، گامی موثر در پیشگیری از بروز جرم بردارند.

وی ادامه داد: از آنجایی که منشأ بسیاری از جرائم کانون خانواده می باشد،این مراکز با ارائه خدمات مشاوره ای و با برگزاری جلسات آموزشی برای خانواده ها و والدین،موفق شده اند تا حدود زیادی خانواده ها را با روحیات دوران بلوغ و نوجوانی و نحوه صحیح برخورد با نوجوانان و حتی کودکان آشنا سازند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.