کرمان؛

درخشش بانوان کرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور

در پایان مرحله برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور که به مدت 4 روز در ساحل مروارید خزر برگزار شد، هیات فوتبال کرمان و تیم آرسن میناسیان رشت به عنوان 2 تیم برتر گروه نخست به مرحله پایانی صعود کردند.

درخشش بانوان کرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ درگروه نخست پنجمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور تیم های آرسن میناسیان رشت، سبحان تیران اصفهان، فارسان چهارمحال و بختیاری، هیات فوتبال کرمان و خزر پوشان مازندران به مدت 4 روز در ساحل مروارید خزر رشت با هم به رقابت پرداختند.

درآخرین روز از رقابت های گروه نخست این مسابقات که دیروز برگزار شد، آرسن میناسیان رشت 6 برصفر برابر سبحان تیران اصفهان به برتری دست یافت، هیات فوتبال کرمان 8 بر یک فارسان چهارمحال وبختیاری را شکست داد و در دیگر بازی 5 بر یک سبحان تیران اصفهان را مغلوب کرد و فارسان چهارمحال و بختیاری نیز 9 بر 3 برابر خزرپوشان ساری پیروز شد.

در مجموع تیم آرسن میناسیان رشت با مجموع 18 امتیاز و هیات فوتبال کرمان با 15 امتیاز به عنوان دو تیم برتر گروه نخست به مرحله ی پایانی مسابقات صعود کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.