رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به دیدار پوتین و اسد گفت دیدار روز گذشته این دو «گردن کلفت» تعجبی ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ‌سایت کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا؛ «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پس از انتشار خبر دیدار روسای جمهوری سوریه و روسیه در مسکو با انتشار بیانیه ای به این خبر واکنش نشان داد.

 در پی انتشار خبر دیدار ولادیمیر پوتین با بشار اسد در مسکو اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای گفت دیدار روز گذشته این دو «گردن کلفت» تعجبی ندارد.

در این بیانیه آمده است: «اطمینان دارم این دو گردن کلفت دارند تجاوز تازه ای را از سوی رژیم سوریه ضد نیروهای مخالف میانه رو طراحی می کنند. دولت اوباما به جای اینکه ساکت بنشیند و پرواز اسد را به مسکو نظاره گر باشد باید مسئولانه تر برای حفاظت از سوری های بیگناه اقدام کند و روسیه را تحت فشار قرار دهد تا بمباران مناطق غیر نظامی را در سوریه متوقف کند.

رویس مدعی شد: اگر پوتین واقعا می خواهد با داعش بجنگد و صلح و آرامش را به سوریه بازگرداند باید به آمریکا بپیوندد تا اسد را از قدرت برکنار کنیم و به درد و رنج مردم سوریه پایان بدهیم.»


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار