سرمربی استقلال می گوید از نتیجه به دست آمده در بازی با استقلال خوزستان راضی نیست.

مظلومی: به هیچ وجه از نتیجه راضی نیستم به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.  ارزیابی از بازی؟ بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول اصلا خوب نبودیم و آنچه انتظار داشتیم محقق نشد.

وی افزود: با وجود اینکه گل خوردیم ولی زود به بازی برگشتیم. در نیمه دوم تقریبا هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و چند فرصت خوب را هم از دست دادیم. اصلا از نتیجه راضی نیستم و باید قدر این امتیازات را بدانیم.

مظلومی ادامه داد: فشردگی ای که بازی ها دارد، مجبور می کند تغییراتی را در ترکیب داشته باشیم. مصدومیت حیدری قبل از بازی برای ما مشکل ایجاد کرد. ما روی ارسال های او حساب کرده بودیم ولی متاسفانه او را از دست دادیم. 

وی خاطرنشان کرد: البته فخرالدینی به جای او خیلی خوب بازی کرد. عملکرد خط دفاعی؟ استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کرد و فراموش نکنیم که آنها در رده سوم لیگ هستند. من اعتقاد دارم که در دفاع خوب بودیم.

وی افزود: متاسفانه ما دو سه بازی است که خوب کار نمی کنیم و امیدوارم در بازی های بعدی موفق تر باشیم. دلیل اصلی مشکلات فعلی استقلال؟ دور بودن از بازی ها و تعطیلی لیگ کیفیت را پایین می آورد. با اینکه تیم ما صدر جدول است، امروز استقبال زیادی از بازی نشد و یکی از دلایلش را وسط هفته بودن بازی می دانم. به هرحال دلیل اصلی وضعیت فعلی را فشردگی لیگ می دانم. 

مظلومی گفت: تغییرات زیاد خواسته من نیست ولی مجبوریم این کار را بکنیم. عملکرد کرار؟ از عملکرد او راضی نیستم. تمرینات خوبی کرده بود ولی توقعی که از او داشتیم را نتوانست عملی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار