هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز، در تمرینات این تیم به شعار علیه سرمربی تیم پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش بختیاری زاده، پس از شکست 5 بر صفر استقلال اهواز مقابل راه آهن یزدان، از سمت سرمربیگری آبی‌ها برکنار شد کمتر از 24 ساعت، محمد ملکی طی اقدامی عجیب، علی حنطه را به سمت سرمربیگری استقلال اهواز منصوب کرد اقدامی که بختیاری زاده آن را از پیش تعیین شده می‌دانست.
 
تصورش بسیار سخت است که یک مربی برکنار شود و مسئولان باشگاه کمتر از 24 ساعت گزینه دیگری به توافق برسند و با وی قرار داد امضا کنند حتی بختیاری زاده مدعی شد که حنطه پیش از دیدار استقلال اهواز با راه آهن یزدان به هتل محل اقامت آبی‌ها آمده و به بازیکنان معرفی شده است.
 
 پس از برکناری بختیاری زاده، به طور ناگهانی تمامی مشکلات باشگاه حل شد روز یک شنبه پول به حساب بازیکنان ریخته شد و حتی برخی بازیکنانی که به دلیل دریافت نکردن دستفروشان اردوی تیم اهوازی را ترک کرده بودند به تیم برگشتند.
 
 نکته جالب، بازگشت شاهین مجیدی یک از کسانی که اردو را ترک کرده بود و به جمع آبی‌ها و حضورش در لیست 11 نفره  بازی مقابل پدیده مشهد بود.
 
 طبق منابع غیر رسمی فرزاد آشوبی هم مشکلش حل شده و به زودی به تیم اضافه  خواهد شد.
 
 علی حنطه که با حواشی فراوان جایگزین بختیاری زاده شد در تمرینات اخیر استقلال اهواز، از سوی هواداران این تیم مورد بی مهری قرار گرفت مضمون شعارهای بسیاری از هواداران، بازگشت بختیاری زاده به جای حنطه بود اتفاقی که خیلی زودتر‌ از آن که کس فکرش را بکند، رخ داد.
 
 بختیاری زاده: مردم خوزستان، انسان صادق را دوست دارند
 
 سیاوش بختیاری زاده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هواداران استقلال اهواز، انسان صادق را دوست دارند من اهل باند بازی نیستم از همان اول هم این را گفته  بودم محسن ملکی و دلال بزرگ (م.ج) از من خواستند که دو بازیکن را به تیم اضافه کنم اما من این کار را نکردم برای من شرافت از همه چیز مهم تر است.
 
 وی در ادامه افزود: تنها دو هفته از رقابت‌‌های لیگ پانزدهم گذشته بود که صحبت‌ از جایگزین من شروع شده بود البته نه این که  باشگاه کسی را انتخاب کرده بود بلکه دلالان مشغول این کار بودند.
 
 در بری شعارهای هواداران، به جوانگرایی بختیاری زاده اشاره شده بود علت این شعارها، جوانانی بودند که بختیاری زاده، به فوتبال ایران معرفی کرده است.
 
 وی بازیکنانی را به تیم اصلی آورد که حتی تجربه بازی رسمی را هم نداشتند.
 
حنطه : صدای هواداران را نشنیدم!
 
علی حنطه در این خصوص اظهار کرد: من در تمرنیات فقط حواسم به کار است و متوجه شعار هواداران نشدم نمی‌دانم شاید شعاری علیه من داده باشند اما من نشنیدم.
 
 بختیاری زاده مربی خوبی است اما فوتبال بی رحم است
 
 دوباره اخراج بختیاری زاده گفت: بختیاری زاده مربی  بسیار خوبی  است اما فوتبال بی رحم است من هم روزهایی که بختیاری زاده در حال طی کردنش است را طی کردم.
 
 باشگاه از بازی استقلال اهواز در جام حذفی با من مذاکره کرد
 
 حنطه درباره زمان مذاکرات باشگاه با وی اظهار کرد:  باشگاه استقلال اهواز از دیدار آبی‌ها با کارای شیراز با من به مذاکره پرداخت البته آن موقع نیست اخراج را نداشتند اما قرار بود که در صورت نتیجه نگرفتن، این اتفاق رخ دهد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجاکلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار