عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مردم برای طرح شکایات خود از اپراتورها بوده و مجلس نیز برای احقاق حقوق مردم با احضار وزیر این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نادرقاضی‌پور با انتقاد از اشکالات رخ داده در سرویس‌دهی اپراتورهای تلفن همراه گفت: آنتن‌دهی نامناسب درحین تماس‌ها، قطع مکرر اینترنت و عدم پاسخگویی به شکایات و انتقادات مشترکان از جمله معضلاتی است که مردم با آن در استفاده از خطوط تلفن همراه مواجه هستند.
 
نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی با بیان این که حفظ حقوق مردم باید اولویت کاری اپراتورها باشد، تصریح کرد: عدم پاسخگویی نسبت به مشکلات پیش آمده برای مشترکان هزینه‌های بسیاری را برای آنان از جمله بی‌اعتمادی مردم را به همراه خواهد داشت.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر این که وزارت ارتباطات باید نظارت بیشتری برعملکرد اپراتورهای تلفن همراه داشته باشد، تاکید کرد: هر نوع ایراد و اشکالی درعملکرد اپراتورها باید از دید وزارت ارتباطات نادیده گرفته نشود.
 
قاضی‌پور با بیان این که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مراجعه مردم برای طرح شکایات خود از اپراتورها است، افزود: در صورتی که این سازمان نتواند مشکل مردم را مرتفع کند، مجلس آماده ورود به موضوع است.
 
وی ادامه داد: شکایات رسیده از اپراتورهای تلفن همراه به مجلس به ویژه کمیسیون صنایع و معادن، دعوت از وزیر و درخواست پاسخ از وی را درپی خواهد داشت.
 
باید علت قطع مکرر اینترنت از سوی وزارت ارتباطات مشخص شود
 
این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید بر این که باید علت قطع مکرر اینترنت از سوی وزارت ارتباطات مشخص و به اطلاع مردم برسد، افزود: مردم نباید هزینه اهمال مسئولان در خدمت رسانی را بپردازند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این که مجلس اجازه هیچ نوع تعدی به حقوق مردم را نمی‌دهد، گفت: در زمینه عدم خدمات‌رسانی صحیح ازسوی اپراتورها نیز مجلس پیگیر موضوع بوده و با حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رساند.
 
منبع: خانه ملت
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.